Sprzątanie po pożarze Słupsk

Sprzątanie po pożarze Słupsk – od czego zacząć?

Sprzątanie po pożarze Słupsk – wykwalifikowani specjaliści. Osoby, które przeżyły pożar wiedzą, że ugaszenie ognia nie oznacza końca problemów. Właściciele domu czy mieszkania niejednokrotnie tracą dorobek całego życia i zostają bez dachu nad głową. Mimo ogromnego stresu, jaki towarzyszy temu wydarzeniu, trzeba podjąć wiele ważnych decyzji. Trzeba załatwić szereg formalności i uprzątnąć pogorzelisko, aby ekipa remontowa jak najszybciej mogła zacząć prace – sprzątanie po pożarze Słupsk.

Kiedy można przystąpić do sprzątania po pożarze w Słupsku?

Bezpośrednio po ugaszeniu ognia straż pożarna wzywa policję, która bada przyczyny wybuchu pożaru. Konieczne jest także zawiadomienie firmy ubezpieczeniowej, jeśli budynek był objęty ubezpieczeniem. Wówczas zazwyczaj na miejsce przybywa także rzeczoznawca, którego zadaniem jest oszacowanie strat po pożarze. Dopiero po zakończeniu tych czynności można przystąpić do etapu sprzątanie po pożarze Słupsk. Zanim jednak ktokolwiek wejdzie do uszkodzonego przez ogień budynku, należy upewnić się, czy nie grozi on zawaleniem. Poza tym konieczne jest zastosowanie odpowiednich środków ochronnych, ponieważ sprzątanie po pożarze może być bardzo niebezpieczne. Należy bowiem wiedzieć, że wewnątrz budynku jeszcze przez długi czas unoszą się toksyczne opary powstałe na skutek spalenia lub stopienia różnego rodzaju urządzeń, mebli i innych elementów wyposażenia.

Dlaczego warto powierzyć RECOVERS sprzątanie po pożarach w Słupsku

Osoby tworzące nasz zespół mają duże doświadczenie w sprzątaniu specjalistycznym. Na miejsce pożaru przybywają odpowiednio zabezpieczone i wyposażone w odpowiedni sprzęt. Przed wejściem do budynku zakładają maski ochronne z  filtrem, kombinezony oraz rękawice. Pierwszym etapem prac sprzątanie po pożarze Słupsk jest selekcja mebli, urządzeń i innych przedmiotów znajdujących się w pogorzelisku, pod kątem stopnia ich zniszczenia. Te, które nadają się do dalszego użytkowania, są zabezpieczane, a następnie oczyszczane, aby można było przeprowadzić ich renowację. Meble, urządzenia i inne przedmioty, które uległy całkowitemu zniszczeniu są wynoszone, a w dalszej kolejności wywożone przez naszą firmę do miejsca składowania odpadów lub ich utylizacji.

Po opróżnieniu domu lub mieszkania przystępujemy do czyszczenia ścian, sufitów i innych powierzchni z sadzy. Ozonowanie pozwala także pozbyć się uciążliwego zapachu spalenizny oraz zneutralizować szkodliwe substancje chemiczne. Dopiero po wykonaniu tych czynności ekipa remontowa może rozpocząć prace mające na celu przywrócenie domu czy mieszkania do stanu pozwalającego na ponowne w nim zamieszkanie.

Nasi pracownicy pomagają także w zgromadzeniu dokumentacji wymaganej przez firmę ubezpieczeniową oraz w załatwieniu wszelkich formalności związanych z ubezpieczeniem.

Nasza firma działa na ryku usług specjalistycznego sprzątania już od wielu lat, dzięki czemu doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo liczy się czas. Dokładamy zatem wszelkich starań, aby sprzątanie po pożarze przebiegało sprawnie i szybko. Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń.

Sprzątamy po pożarze również na terenie miast: Bytów, Czarne, Człuchów, Debrzno, Kępice, Lębork, Łeba, Miastko, Sławno, Ustka.

Na koniec naszych działań przeprowadzamy ozonowanie mieszkania.
Sprawdź również wpływ ozonu na określone bakterie, wirusy i pleśnie.

Sprzątanie po pożarze Słupsk

W swojej ofercie mamy również sprzątanie po pożarze Sopot